Kotimaan matkailun lisääntyminen näkyi erityisesti Suomen suosituimmassa matkailukohteessa Keskisen Kyläkaupassa Tuurissa.

Kotimaan matkailun lisääntyminen näkyi erityisesti Suomen suosituimmassa matkailukohteessa Keskisen Kyläkaupassa Tuurissa.

Heinäkuu oli Kyläkaupan historian onnistunein

20.8.2020

Lukuisat ennätykset rikkoontuivat

Kotimaan matkailun lisääntyminen näkyi erityisesti Suomen suosituimmassa matkailukohteessa Keskisen Kyläkaupassa Tuurissa.

Kyläkaupan heinäkuu oli myynnillisesti sen yli 50 vuotisen historian onnistunein.

- Onnistumisemme osasyy oli luonnollisesti osaltaan kotimaan matkailun lisääntyminen, mutta myös lukuisia muita syitä oli onnistumiseemme ja ennätysten saavuttamiseen. Kaikkein tärkeimpänä näen Kyläkaupan vakituisen henkilökunnan onnistumisen työssään ennen kesää ja koko heinäkuun ajan niin ostoissa, myynnissä kuin myös ulkoisessa ja sisäisessä palvelussa. Myös kesätyöntekijöiden valinnoissa onnistuimme, Vesa Keskinen kertoo ja jatkaa: Halusin myös tarjota Miljoona Tivolin tänä vuonna kaikille ilmaiseksi, mitä tukemaan ostin kesän suurimman radiokampanjan, joka harvalta jäi huomaamatta. Aukioloaikaa pidensimme viime kesään verrattuna tunnilla aamusta eli Kyläkauppa avautui koko heinäkuun aamulla klo 8.00.

Kyläkauppa saavutti ennätykset muun muassa kokonaismyynnissä ja kokonaisasiakasmäärissä. Luonnollisesti suurimmat prosentuaaliset kasvut olivat OnnenTähti-hotellissa, johon valmistui 33 uutta luksushuonetta. Heinäkuussa hotellihuoneiden myynti oli 100 prosenttia. Toinen suuri prosentuaalinen kasvaja oli Kyläkaupan Onnela-karavaanarialue, jonka sähköpaikkamäärä kasvoi noin 300:sta yli 500:aan. Yli 500 karavaanaripaikasta huolimatta alue oli heinäkuussa lähes koko ajan täynnä. Kiireisimpinä päivinä noin 150 vaunukuntaa joutui yöpymään Kyläkaupan parkkialueella.

« Takaisin