Kyläkaupan Brand Week (13.-19.9.2018) huipentuu Arttu Lindemanin keikkaan lauantaina 15.9.2018.

Kyläkaupan Brand Week (13.-19.9.2018) huipentuu Arttu Lindemanin keikkaan lauantaina 15.9.2018.

Brand Week käynnistää Kyläkaupan syksyn vauhdikkaasti

6.9.2018

Kyläkaupan Brand Week (13.-19.9.2018) huipentuu Arttu Lindemanin keikkaan lauantaina 15.9.2018.

Tulossa huima kampanjaviikko 13.-19.9.2018

Kyläkauppa järjestää 13.-19.9.2018 huikean kampanjaviikon, joka kulkee nimellä Brand Week. Brand Weekin pääosassa ovat Kyläkaupan laajoissa valikoimissa olevat isot brändit, ajankohtaiset merkit ja niiden tuotteet. Luvassa on sekä koko kampanjaviikon kestäviä kovia tarjouksia että päiväkohtaisia huipputarjouksia, jotka paljastuvat ensi viikon Ykköset! -lehdestä.

Huippuluokan esiintyjiä lauantaina 15.9.2018

Brand Week huipentuu lauantaina 15.9.2018, jolloin supersuositut Arttu Lindeman ja Jaakko Parkkali valtaavat Kyläkaupan Keskustorin. Kello 13 Keskustorin lavalle nousee vuoden artistina Emma-gaalassa palkittu Arttu Lindeman. Keikkasetissä kuullaan varmasti myös Lindemanin uutuussinkku ”Säässä kuin säässä”, joka on elokuisesta ilmestymisestään asti keikkunut Suomen TOP 10 -listalla.

Arttu Lindemanin keikan päätyttyä, noin kello 14 alkaa Artun sekä tubettaja Jaakko Parkkalin Meet & Greet, jossa faneilla on mahdollisuus tavata tähdet kasvokkain, jutella ja ottaa yhteiskuvia. Meet & Greet -osuuden kesto on noin 1,5 h.

Lauantain tapahtuman juontaja toimii Suomen kauneimmaksi vuonna 2001 kruunattu Heidi Sohlberg. Juontajana jo yli kymmenen vuotta toiminut iloinen ja energinen Heidi on tuttu myös televisiosta.

Tapahtuman järjestämisessä ovat mukana huippubrändit Lumene, Schwarzkopf, L’Oreal, Wella, Reima, Craft, Icepeak, Rukka, Halti, Haglöfs, Esprit, Lee Cooper, Led Lenser, Familon, Finlayson, Fiskars, Sodastream, OBH Nordica, Tefal, Philips, DeLonghi, Dyson, Kenwood, Babyliss, Braun ja OralB.

Suositut suomalaiset superstarat Tuurissa

Arttu Lindemanin musiikkiura alkoi räjähdysmäisesti 2016 vuonna julkaistusta "LÄIKKYY"- kappaleesta joka nosti nuoren miehen kerralla musiikkimaailman kartalle. Kappaletta kuunneltiin julkaisupäivän aikana yli 200 000 kertaa ja se ylitti platinalevyn rajan vain neljässä viikossa. Ennen musiikkiuraansa Arttu Lindeman oli suosittu sosiaalisen median superstara, joka tinkimättömällä asenteella ja päättäväisellä työnteolla raivasi tiensä myös musiikkimaailman huipulle.

Jaakko Parkkali on somen superstara ja nuorten suosikki. Hänen Youtube-kanavalla on yli 170 000 tilaajaa ja Instagram-sovelluksessa häntä seuraa reilut 148 000 ihmistä. Jaakko voitti Tubecon 2016 -tapahtumassa Vuoden Tulokas-, ja Yleisön Suosikki -palkinnot ja samat palkinnot hän kävi pokkaamassa myös Blog Awardseissa 2016.

« Takaisin